top of page

Het betere jatwerk


7dimag.jpg

Dutch Cowgirls had al de primeur. En dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Want zie hier (ogen ietsje omhoog richten svp) de cover van het briljante eenmalige magazine #7dimag! En dat nog voor de officiële lancering op 6 maart!



Misschien laat de cover je ergens aan denken. Mooi! Dat betekent dat jouw brein werkt. In een eerdere blog verklapte ik al dat een werk van de 19de-eeuwse schilder Eugene Delacroix de grote inspiratiebron vormde voor de cover. Heel cultureel verantwoord natuurlijk. Welnu, dat werk is natuurlijk La Liberte guidant la peuple (De Vrijheid voert het volk aan).



Nu kan ik natuurlijk als kunstwetenschapper in spe ingaan op de waarde van dat werk en de sociale context (nee, het gaat niet over de Franse revolutie van 1789, zoals weleens gedacht wordt). Maar dat doe ik niet. Het gaat immers om #7dimag. En daarover wil ik melden dat:

- Ja, je weet nu hoe de cover eruit ziet. Maar:

- Nee, je hebt geen idee watvoor moois dit magazine nog meer te bieden heeft.



Dus: ga op 6 maart naar Utrecht voor de afsluiting van 7 Days of Inspiration en haal daar jouw exemplaar!



Psst.... binnenkort vind je op deze site een link naar de webversie van het magazine (mocht je echt niet kunnen op 6 maart).



Andere schrijfsels
bottom of page